FANDOM

Палітыка
Умовы выкарыстання
Канфідэнцыяльнасць
Ліцэнзаванне
Палітыка стварэння вікі
Адмова ад адказнасці
ещё...

Апошняя змена: 29 студзеня 2020 года

Сапраўдныя ўмовы выкарыстання ўжываюцца да нашых сайтаў, мабільных дадаткаў і іншым афлайн і анлайн прапановам (усё разам далей «Сэрвіс»). Сэрвіс складаецца з сайтаў на даменах fandom.com, wikia.com і wikia.org, улучаючы ўсе паддамены, а таксама да мабільных дадаткаў пад брэндам Fandom (бел. Фандом). Сэрвіс таксама складаецца з мабільнага дадатку D&D Beyond і сайтаў dndbeyond.com, futhead.com, gamepedia.com, muthead.com, playbook.gg і strawpoll.me. Сэрвіс знаходзіцца пад кіраваннем кампаніі Fandom, Inc (далей «Фандом» ці «Кампанія»). Кампанія зарэгістравана ў штаце Дэлавэр, ЗША (карпарацыйны нумар C2935209), юрыдычны адрас: 130 Sutter Street, 4th Floor, San Francisco, CA 94104.

Сапраўдныя Ўмовы выкарыстання ўтрымваюць правілы выкарыстання нашага Сэрвісу.

Каб звязацца з намі, адпраўце ліст на электронны адрас support@fandom.com.

Карыстаючыся нашым сайтам, вы згаджаецеся з сапраўднымі Ўмовамі выкарыстання

Атрымваючы доступ да Сэрвісу ці скарыстаючы яго, вы пацвярджаеце, што прачыталі, зразумелі і згодныя выконваць сапраўдныя Ўмовы выкарыстання (далей «Умовы выкарыстання» ці «Пагадненне») незалежна ад таго, з'яўляецеся вы зарэгістраваным карыстачом Фандома ці не. Калі вы не згодныя з сапраўднымі Ўмовамі выкарыстання, вы не павінны скарыстаць наш Сэрвіс. Мы рэкамендуем надрукаваць копію сапраўдных умоў у якасці даведкавага матэрыялу на выпадак патрэбы.

Звярніце ўвагу, што згодна нашый палітыцы прыватнасці, калі вы з'яўляецеся жыхаром Еўрапейскай эканамічнай зоны («ЕЭЗ»), мы скарыстаем згоду ў якасці юрыдычнай падставы для апрацоўкі персанальных дадзеных, што збіраюцца з дапамогай таргетынгавых файлаў cookie (паводле Палітыкі прыватнасці), і толькі ў гэтым выпадку нам патрабуецца атрыманне выяўна выказанай згоды на апрацоўку дадзеных. Ваша згода з сапраўднымі Ўмовамі выкарыстання не з'яўляецца згодай на апрацоўку персанальных дадзеных, што збіраюцца з дапамогай маркетынгавых файлаў cookie. Згода на апрацоўку персанальных дадзеных — гэта асобная згода, якую павінны падаць жыхары ЕЭЗ у адпаведнасці з нашай Палітыкай прыватнасці.

Сапраўдныя Ўмовы выкарыстання ўжываюцца разам з наступнымі дадатковымі ўмовамі, якія таксама трэба выконваць пры выкарыстанні Сайта:

У Сэрвіс могуць уносіцца змены

Мы можам перыядычна змяняць і абнаўляць наш Сэрвіс з улікам змен нашых прадуктаў, патрэб карыстачоў і бізнес-прыярытэтаў. Мы паспрабуем падаваць учасныя апавяшчэнні пра любыя сур'ёзныя змены.

Сапраўднае Пагадненне можа змяняцца

Мы пакідаем за сабой права па ўласным меркаванні змяняць, мадыфікаваць, дадаваць ці падаляць частцы сапраўднага Пагаднення ў любы час і без папярэдняга апавяшчэння. Рэгулярна правярайце гэту старонку, каб асочваць змены сапраўдных Умоў выкарыстання.

УВАЖЛІВА АЗНАЁМЦЕСЯ З САПРАЎДНЫМІ ЎМОВАМІ ВЫКАРЫСТАННЯ, БО ЯНЫ ЎТРЫМВАЮЦЬ ВАЖНУЮ ІНФАРМАЦЫЮ ПРА ВАШЫ ПРАВЫ І АБАВЯЗКІ, УЛУЧАЮЧЫ НЕ ТОЛЬКІ АБМЕЖАВАННІ І ВЫНЯТКІ, АЛЕ І ПАЛАЖЭННЕ ПРА ДАЗВОЛ СПРЭЧНЫХ СІТУАЦЫЙ, ЯКОЕ ВЫЗНАЧАЕ, У ЯКІХ ВЫПАДКАХ СПОР ЛІЧЫЦЦА РАЗВЯЗАНЫМ.

Калі ўжываюцца сапраўдныя Ўмовы выкарыстання

Сапраўдныя Ўмовы выкарыстання дзеюць для зарэгістраваных і незарэгістраваных карыстачоў. Каб пачаць скарыстаць Сэрвіс, трэба прыняць сапраўдныя Ўмовы выкарыстання. Для гэтага трэба: а) зарэгістравацца ў Сэрвісе і/ці стаць супрацоўнікам Кампаніі ці б) пачаць скарыстаць Сэрвіс. Прымаючы сапраўдныя Ўмовы выкарыстання, вы пацвярджаеце, што дасягнулі ўсталяванага законам веку для зняволення юрыдычна абавязковай дамовы з Кампаніяй, ці што вашы бацькі ці апекуны далі сваю згоду і пацвярджаюць, што вы будзеце выконваць сапраўдныя Ўмовы выкарыстання. Вы таксама пацвярджаеце, што ваш век складае 16 гадоў ці старэй (дастасоўна да карыстачоў, якія знаходзяцца ў штаце Каліфорнія, ЗША і ў Еўрапейскай эканамічнай зоне («ЕЭЗ») з выняткам Вялікабрытаніі) ці 13 гадоў і старэй (дастасоўна да карыстачам з астатніх краін, улучаючы Вялікабрытанію), а таксама згаджаецеся з тым, што ў адпаведных выпадках Сэрвіс не прызначаны для дзяцей маладзей паказанага веку. Вы не можаце скарыстаць Сэрвіс і не можаце прыняць сапраўдныя Ўмовы выкарыстання, калі закон забараняе вам скарыстаць Сэрвіс ці прымаць сапраўдныя Ўмовы выкарыстання.

Удзел

Каб скарыстаць пэўныя функцыі Сэрвісу (больш дэталёва апісаныя ў Палітыцы прыватнасці), спачатку трэба зарэгістравацца ў Сэрвісе. Вы не можаце рэгістравацца ў Сэрвісе, калі гэта забаронена законам. Сэрвіс прызначаны вылучна для карыстачоў, якія:

  • Жывуць у Каліфорніі ці ў ЕЭЗ (з выняткам Вялікабрытаніі) і дасягнулі 16 гадоў ці больш; ці
  • Жывуць у астатніх краінах свету (улучаючы Вялікабрытанію) і дасягнулі 13 гадоў ці больш.

Рэгістрацыя любай асобы маладзей вышэйпаказанага веку ў дастасоўных юрысдыкцыях з'яўляецца несанкцыянаванай, неліцэнзаванай і парушаючай сапраўднае Пагадненне. Рэгіструючыся ў Сэрвісе, вы гарантуеце, што адпавядаеце вышэйпаказаным узроставым абмежаванням і згодныя выконваць усе ўмовы і палажэння сапраўднага Пагаднення.

Забеспячэнне бяспекі дадзеных уліковага запісу

Калі вы вырашыце прайсці рэгістрацыю, і вам пададуць ці згенеруюць ідэнтыфікацыйны код карыстача, пароль ці іншую інфармацыю ў рамках нашых працэдур забеспячэнні бяспекі, то такая інфармацыя будзе лічыцца прыватнай. Вы згаджаецеся не раскрываць прыватную інфармацыю трэцім асобам, захоўваць у таямніцы свой пароль і іншыя ідэнтыфікацыйныя дадзеныя, а таксама несці поўную адказнасць за любае выкарыстанне вашага ўліковага запісу і за любыя дзеянні, якія адбываюцца з вашым уліковым запісам.

Кампанія можа спыніць дзеянне вашаму ўліковаму запісу, выдаліць ваш профіль і кожны кантэнт ці інфармацыю, якія вы адправілі ў Сэрвіс, і/ці зачыніць доступ да Сэрвісу па любай прычыне ці без прычыны, у любы час і паводле свайго меркавання, з папярэднім апавяшчэннем ці без яго.

Гандлёвыя знакі

Слова Fandom і злучаныя лагатыпы Fandom, Wikia, CURSE і злучаныя лагатыпы Curse, слоганы са словам Fandom, а таксама выгляд Сэрвісу, улучаючы загалоўкі ўсіх старонак, графіку, абразкі кнопак і скрыпты з'яўляюцца зарэгістраванымі гандлёвымі знакамі і гандлёвымі формамі Кампаніі ў ЗША і/ці іншых краінах. Яны не могуць выкарыстоўвацца цалкам ці часткова ў звязку з якім-небудзь прадуктам ці паслугай, што не належыць Fandom, любым спосабам, які можа заблытаць кліентаў ці зняславіць ці дыскрэдытаваць Fandom без нашага папярэдняга пісьмовага дазволу. Любае выкарыстанне гэтых таварных знакаў і формаў павінна адпавядаць рэкамендацыям, якія Fandom можа час ад часу падаваць вам.

Усе іншыя таварныя знакі, што згадваюцца ў Сэрвісе, з'яўляюцца ўласнасцю адпаведных уладальнікаў. Спасылкі ў Сэрвісе на прадукцыю, паслугі, працэсы ці іншую інфармацыю з указаннем гандлёвых назваў, гандлёвых марак, вытворцаў, дастаўнікоў ці іншай выявай не азначаюць і не маюць на ўвазе іх ухваленні, спонсарствы ці рэкамендацыі намі ці любым іншым афіляваным тварам.

Кантэнт Сайта і аўтарскія правы

Для кантэнту, што адпраўляецца ў супольнасці Фандома, што належыць кампаніі Кантэнту, а таксама запісаў у абмеркаваннях і чатах дзеюць розныя правілы, якія апісаны ніжэй.

Ува ўсіх выпадках вы несяце поўную адказнасць за ўвесь кантэнт, улучаючы, апроч іншага, фатаграфіі, інфармацыю ў профілях, паведамленні, каментары і іншы кантэнт («Кантэнт»), які вы загружаеце, публікуеце ці паказваеце (далей — «адпраўляеце») на сайце ці праз сайт ці перадаяце іншым карыстачам. Вы не можаце адпраўляць кантэнт на Сайт, калі вы не стварылі яго самі ці ў вас не дазволу на яго публікацыю. Вы не можаце адпраўляць Кантэнт, несумяшчальны з ліцэнзіяй той частцы Сайта, на якую вы адпраўляеце Кантэнт. Вы разумееце і згаджаецеся з тым, што іншыя ўдзельнікі могуць, але не абавязаны, рэдагаваць, падаляць ці пераназываць (без апавяшчэння) кожны Кантэнт на Сайце па любай прычыне ці без прычыны. Вы таксама гарантуеце, што вы з'яўляецеся ўладальнікам ці маеце патрэбныя ліцэнзіі, права, згоды і дазволы на матэрыялы, каб Кампанія магла захоўваць, капіяваць, публікаваць і шырыць ваш Кантэнт праз Сайт у адпаведнасці з правіламі ліцэнзавання, што ўжываюцца да Кантэнту (прыкладам, для тэкставых матэрыялаў, што адпраўляюцца вамі ў супольнасці Фандома, дзеюць умовы ліцэнзавання, выкладзеныя ў Палітыку ліцэнзавання).

Сайт не з'яўляецца архівам і не можа функцыяваць у якасці архіва. Мы не нясём адказнасці перад вамі ці любым іншым тварам за страту, пашкоджанне ці знішчэнне дададзенага вамі Кантэнту. Вы несяце поўную адказнасць за стварэнне рэзервовых копій любага Кантэнту, які вы месціце ці захоўваеце на Сайцё ці падаяце Кампаніі.

Кантэнт, што адпраўляецца ў супольнасці Фандома/вікі-праекты

Правілы ліцэнзавання тэкставых матэрыялаў, якія адпраўляюцца ў пэўныя супольнасці Фандома ці вікі-праекты, прыведзены на старонцы https://www.fandom.com/licensing. Прымаючы Ўмовы выкарыстання, вы пацвярджаеце, што не будзеце скарыстаць супольнасці/вікі-праекты ў мэтах, якія супярэчаць Палітыцы стварэння вікі, тэкст якой можа перыядычна абнаўляцца. Прымаючы Ўмовы выкарыстання, вы таксама пацвярджаеце, што не будзеце скарыстаць супольнасці/вікі-праекты ў мэтах, якія супярэчаць Правілам супольнасцяў Фандома, тэкст якіх можа перыядычна абнаўляцца. У выпадку не-тэкставага кантэнту, які вы загружаеце ў супольнасць Фандома ці вікі, вы згаджаецеся з тым, што ў вас ёсць права загрузку такога кантэнту і што такі кантэнт не парушае аўтарскія правы, таварныя знакі, камерцыйныя таямніцы ці любыя іншыя асабістыя ці маёмасныя правы трэціх асоб.

Прыналежны Кампаніі кантэнт

Артыкулы і іншы кантэнт, створаны Кампаніяй ці адным з яе партнёраў (прыкладам, створаны Кампаніяй кантэнт, які з'яўляецца на fandom.com), далей «Прыналежны Кампаніі кантэнт», з'яўляюцца аб'ектамі вылучнага права Кампаніі, яе партнёраў ці ліцэнзіяраў, якія абаронены законамі і пагадненнямі пра аўтарскае права і інтэлектуальную ўласнасць з захаваннем усіх аўтарскіх праў. Прыналежны Кампаніі кантэнт складаецца з медыякантэнту, такі як відэа, артыкулы, фатаграфіі, музыка, графіка і лагатыпы. Такі медыякантэнт можа быць даступны праз убудаваны ў Сайт прайгравальнік, які адлюстроўвае спасылкі і прайграе кантэнт з іншых сайтаў і/ці сэрвісаў («Медыяпрайгравальнік»).

З выняткам выпадкаў, паказаных у сапраўдным Пагадненні, вы згаджаецеся не перапрадаваць, не ліцэнзаваць, не аддаваць напракат, не мадыфікаваць, не шырыць, не капіяваць, не перадаваць, не рабіць публічныя прэзентацыі, не адаптаваць, не рэдагаваць і не ствараць вытворныя працы з Прыналежнага Кампаніі кантэнту. Сапраўднае Пагадненне падае вам ліцэнзію на выкарыстанне Прыналежнага Кампаніі кантэнту толькі ў асабістых некамерцыйных мэтах. Кампанія можа спыніць дзеянне сапраўднай ліцэнзіі ў любы час і па любай прычыне ці без прычыны. Выкарыстанне Прыналежнага Кампаніі кантэнту ў любых мэтах, проста не паказаных у сапраўдным Пагадненні, строга забаронена.

Кампанія можа падаваць трэцім бакам (улучаючы ўдзельнікаў супольнасцяў) магчымасць падаць заяву на публікацыю арыгінальнага кантэнту, якую Кампанія можа прыняць ці адхіліць паводле свайго меркавання. Калі такі кантэнт прымаецца Кампаніяй, то ён будзе апублікаваны на тых жа ўмовах, якія ўжываюцца да Прыналежнага Кампаніі кантэнту і якія выкладзены вышэй, і пры падачы заявы на публікацыю арыгінальнага кантэнту яго аўтар згаджаецца на іх як частку працэсу падачы заявы.

Кампанія таксама можа падаваць спасылкі на кантэнт пабочных сайтаў. Як паказана ў падзеле «Абмежаванне адказнасці і адмова ад абавязанняў» сапраўднага Пагаднення, Кампанія не мае кантролю над пабочнымі сайтамі, і таму не можа быць адказная за даступнасць гэтых сайтаў і не нясе адказнасці за кантэнт, змесцаваны на такіх сайтах.

Кантэнт, што адпраўляецца ў Абмеркаванні і чаты

Адпраўляючы кантэнт (улучаючы каментары) у Абмеркаванні ці чаты ці ствараючы віктарыны ці аналагічныя гульні, вы падаяце нам дармовую, бестэрміновую, неадклічную, невынятную, неабмежаваную, глабальную ліцэнзію на прайграванне, стварэнне вытворных прац, шыранне копій, выкананне ці публічнае адлюстраванне такога кантэнту (улучаючы каментары і віктарыны) на любым носьбіту і ў любых мэтах, улучаючы камерцыйныя мэты, а таксама падаяце права іншым удзельнікам рабіць то ж самае (такая ліцэнзія ўлучае імя, асобу, фатаграфію і голас, якія падаяце з кантэнтам). Вы згаджаецеся з тым, што ў вас ёсць права адправіць кожны кантэнт (улучаючы каментары ці віктарыны), які вы публікуеце, а таксама з тым, што такі кантэнт (улучаючы каментары ці віктарыны) не парушае законы пра аўтарскае права, таварныя знакі, камерцыйную таямніцу ці любыя іншыя асабістыя ці маёмасныя правы іншых бакоў.

Промаакцыі

Ўдзельнікі могуць займацца рэкламай, адміністраваннем і правядзеннем рэкламных акцый (конкурсаў ці латарэй), скарыстаючы Сэрвіс (далей «промаакцыя»). Калі вы вырашыце праводзіць, адміністраваць ці прасоўваць промаакцыю, вы павінны пільнавацца наступных правілаў: а) Вы можаце праводзіць промаакцыю толькі, калі гэта вырашана дастасоўным заканадаўствам, і вы несяце аднаасобную адказнасць за забеспячэнне таго, каб любыя промаакцыі адпавядалі ўсім без вынятку законам, абавязанням і абмежаванням. б) Вы будзеце вызначаны як прамоўтар вашай промаакцыі ў адпаведнай юрысдыкцыі, і вы будзеце несці поўную адказнасць за ўсе аспекты промаакцыі і ўсе выдаткі, злучаныя з ёй, улучаючы, апроч іншага, выкананне, адміністраванне і кіраванне промаакцыяй; складанне і месцаванне любых афіцыйных правілаў; выбар пераможцаў; выдачу прызоў; атрыманне ўсіх патрэбных пабочных дазволаў, улучаючы, але не абмяжоўваючыся, падачу любых патрэбных рэгістрацый. Кампанія мае права выдаліць вашу промаакцыю з Сэрвісу, калі Кампанія абгрунтавана лічыць, што ваша промаакцыя не адпавядае Ўмовам выкарыстання ці дастасоўнаму заканадаўству. в) Кампанія не нясе адказнасці і не можа падтрымваць такія промаакцыі. Вы не можаце паказваць Фандом як фундатара ці са-фундатара промаакцыі. г) Вы павінны выяўна паказаць у сваёй прома-акцыі, што «Гэта промаакцыя ад [Ваша імя]. Фандом не фундуе і не падтрымвае рэкламную акцыю ад [Ваша імя] і не нясе адказнасці за гэту промаакцыю».

Паводзіны ўдзельнікаў

Скарыстаючы Сайт, вы згаджаецеся не рабіць наступнага:

  • абражаць, турбаваць, пагражаць ці запалохваць іншых карыстачоў Фандома;
  • публікаваць ці перадаваць любыя дадзеныя, якія з'яўляюцца непрыстойнымі, парнаграфічнымі, абразлівымі, агрэсіўнымі, грубымі ці іншым спосабам парушаюць любае заканадаўства ці правы трэціх асоб, а таксама матэрыял, які ўтрымвае гамафобію, этнічныя абразы, рэлігійную няцерпнасць ці заахвочвае злачынныя паводзіны;
  • спрабаваць выдаць сябе за іншага ўдзельніка ці іншага чалавека;
  • публікаваць ці перадаваць любыя незаконныя ці неправамоцныя матэрыялы ці скарыстаць дадзеныя матэрыялы для няпраўнай чыннасці;
  • публікаваць ці перадаваць любую інфармацыю ці праграмы, спраектаваныя ці прызначаныя для атрымання пароляў, уліковых запісаў ці асабістай інфармацыі ад любых удзельнікаў Фандома;
  • публікаваць, загружаць, перадаваць, падзяляцца ці захоўваць непажаданыя ці несанкцыянаваныя рэкламныя матэрыялы, навязванні паслуг, «спам» ці кожны іншы тып нелегальнай прапановы паслуг;
  • запытваць асабістую інфармацыю ў любых удзельнікаў, чый век менш за 18 гадоў;
  • парушаць любыя законы ў юрысдыкцыі вашай дзяржавы (улучаючы, але не абмяжоўваючыся законамі пра інтэлектуальную ўласнасць і законамі, што кранаюць паводзін у Інтэрнэце і публікавання прымальных матэрыялаў); ці
  • публікаваць паведамленні і матэрыялы рэкламнага характару;
  • з выняткам выпадкаў, калі Кампанія падала выяўна выяўленую згоду (прыкладам, у дачыненні тэксту, дададзенага ў асобныя супольнасці Фэндома ў адпаведнасці з становішчамі на старонцы https://www.fandom.com/licensing), вы не можаце (1) змяняць, публікаваць, прайграваць, ствараць вытворныя працы, ўэб-скрэйпіць, шырыць, выконваць, адаптаваць, агрэгаваць, прадаваць, перадаваць ці якой-небудзь выявай скарыстаць кожны Кантэнт, цалкам ці часткова, ці (2) скарыстаць ўэб-робатаў, ўэб-павукоў, праграмы пошуку і/ці збору дадзеных ці іншую прыладу для парсінгу, вымання ці індэксавання любай часткі Кантэнту.
  • скарыстаць кожны мэдыякантэнт ці медыяпрайгравальнік для іншых мэт, апроч некамерцыйнага і асабістага спажывання і прагляду прымальнага Кантэнту;
  • мадыфікаваць, змяняць, перакладаць, адаптаваць, рэдагаваць, дэкампіляваць, дызасэмбляваць ці ствараць вытворныя працы, заснаваныя на любым Медыяпрайгравальніку;
  • ліцэнзаваць і перадаваць трэцяму боку правы на выкарыстанне Медыяпрайгравальніка, улучаючы продаж, шыранне і паўторную дыстрыбуцыю любага змесціва Медыя-прайгравальніка.

Апроч вышэйпералічанага, вы таксама згаджаецеся:

  • скарыстаць Сэрвіс у адпаведнасці з сапраўднымі Ўмовамі выкарыстання і ў адпаведнасці з дастасоўнымі законамі і правіламі;
  • падтрымваць прыватнасць любага пароля, злучанага з выкарыстаннем Сэрвісу асабіста вамі;
  • неадкладна апавясціць Кампанію ў выпадку любага несанкцыянаванага выкарыстання вашага ўліковага запісу;
  • наўмысна не блакаваць, падаляць і іншым спосабам перашкаджаць належнаму функцыяванню і прагляду рэкламных аб'яў і/ці карыстацкага інтэрфейсу і функцый;
  • не загружаць, не месціць, не перасылаць па электроннай пошце, не перадаваць і не шырыць іншай выявай матэрыялы, утрымоўвальныя кампутарныя вірусы ці іншыя кампутарныя коды, файлы ці праграмы, прызначаныя для парушэння, знішчэння, абмежавання функцыйнасці ці якія даюць несанкцыянаваны доступ да любага праграмнага забеспячэння, апаратнага забеспячэння ці тэлекамунікацыйнага абсталявання;
  • не загружаць, не месціць, не перасылаць па электроннай пошце, не перадаваць і не шырыць іншай выявай матэрыялы, якія парушаюць любыя патэнты, гандлёвыя маркі, камерцыйныя таямніцы, аўтарскія ці іншыя правы любай з бакоў;
  • не скарыстаць ўэб-робатаў, ўэб-павукоў, ўэб-парсераў ці іншыя аўтаматызаваныя сродкі для доступу да Сайта ў любых мэтах без выяўна выяўленай згоды Кампаніі ў пісьмовым выглядзе;
  • не падрабляць загалоўкі, не маніпуляваць крыніцамі ідэнтыфікацыі і не спрабаваць іншым спосабам схаваць паходжанне любых матэрыялаў, даступных у Сэрвісе;

Вы не будзеце:

  • распачынаць любыя дзеянні, якія накладаюць ці могуць накладаць па нашым уласным меркаванні неабгрунтаваную ці непрапарцыйна вялікую нагрузку на нашу інфраструктуру;
  • перашкаджаць ці спрабаваць перашкодзіць нармальнай працы Сэрвісу ці любым дзеянням, што праводзяцца на Сэрвісе; ці
  • абыходзіць любыя меры, якія мы можам скарыстаць для блакавання ці абмежавання доступу да Сэрвісу, улучаючы загалоўкі для блакавання робатаў.
Заява пра парушэнне аўтарскага права

Кампанія шануе інтэлектуальную ўласнасць іншых твараў і варта вымогам, выкладзеным у Законе пра аўтарскае права ў лічбавым тысячагоддзі («DMCA») і іншых дастасоўных законах. Для заявы пра парушэнне аўтарскага права звяжыцеся з нашым упаўнаважаным супрацоўнікам па Digital Millennium Copyright Act:

Каму: Copyright Agent, Fandom, Inc., 130 Sutter Street, 4th Floor, San Francisco, CA 94104

Скарыстайце форму для апавяшчэння пра парушэнне DMCA. Вы таксама можаце звязацца з нашым упаўнаважаным супрацоўнікам праз электронную пошту па адрасе copyright@wikia.com. Калі ласка, уключыце «Claim of copyright infringement» у загаловак ліста. Па гэтаму адрасу варта адпраўляць толькі тыя апавяшчэнні, якія тычацца DMCA.

Падаванне ідэй

Адпраўляючы Кампаніі ці яе супрацоўнікам свае ідэі, прапановы і дакументы (далей «матэрыялы»), вы прызнаяце і згаджаецеся з тым, што Кампанія мае права скарыстаць ці публікаваць такія матэрыялы для любых мэт, любым спосабам, без падавання кампенсацыі ці вашага згадвання.

Спыненне доступу да Сэрвісу

Ў максімальна магчымай ступені, вырашанай дастасоўным заканадаўствам, Кампанія пакідае за сабой права спыніць ваш удзел у Сэрвісе без апавяшчэння і па нашым уласным меркаванні, а таксама заблакаваць ваш доступ да Сэрвісу і перадухіліць гэты доступ у будучыні, калі Кампанія абгрунтавана лічыць, што а) выкарыстанне вамі Сэрвісу парушае сапраўдныя Ўмовы выкарыстання ці дастасоўнае заканадаўства; б) вы падманным шляхам скарыстаеце ці надужываеце Сэрвісам; в) мы не можам працягваць падаваць вам доступ да Сэрвісу па тэхнічных ці законных прычынах. Гэта складаецца з магчымасці спыніць ці прыпыніць ваш доступ да любых набытых прадуктаў ці паслуг, улучаючы любыя падпіскі. У максімальна магчымай ступені, вырашанай дастасоўным заканадаўствам, вашым адзіным сродкам у дачыненні любай незадаволенасці ад а) Сэрвісу, б) любых пунктаў сапраўдных Умоў выкарыстання, в) любай палітыкі ці дзеянняў Кампаніі для працы Сэрвісу, ці г) любога кантэну ці інфармацыі, якая перадаецца праз Сэрвіс, з'яўляецца спыненне дзеянні вашага ўліковага запісу і спыненне выкарыстання любых частак Сэрвісаў.

Абмежаванне адказнасці і адмову ад абавязанняў

Фандом не гарантуе абарону ад любага несанкцыянаванага капіявання, выкарыстання ці шырання пададзенага вамі кантэнту трэцімі асобамі. Апроч таго, Кампанія не нясе адказнасці за змесцаваны кантэнт ці паводзіны, анлайн ці афлайн, любага ўдзельніка Сэрвісу, іншых сайтаў ці сэрвісаў, якія могуць згадвацца ці мець спасылкі ў Сэрвісе.

Калі Кампанія не кантралюе вонкавыя сайты і сэрвісы, вы прызнаяце і згаджаецеся, што Кампанія не нясе ніякай адказнасці за даступнасць вонкавых сайтаў ці сэрвісаў, а таксама за кожны кантэнт, рэкламу, прадукты ці іншыя матэрыялы, даступныя на такіх сайтах ці сэрвісах. Рэкамендуем уважліва сачыць за тым, калі вы пакідаеце Сэрвіс і пераходзіце на пабочны ўэб-сайт ці сэрвіс, і азнаёміцца з умовамі выкарыстання і палітыкай канфідэнцыяльнасці любага пабочнага ўэб-сайта ці сэрвісу, якія вы наведваеце.

Вы таксама разумееце і прызнаяце, што можаце стукнуцца на Сэрвісе з кантэнтам, які можна палічыць абразлівым, непрымальным ці непрыстойным. У гэтым дачыненні вы скарыстаеце Сэрвіс на сваю рызыку.

У МАКСІМАЛЬНА ДАПУШЧАЛЬНАЙ ДАСТАСОЎНЫМ ЗАКАНАДАЎСТВАМ СТУПЕНІ: (A) СЭРВІС, КАНТЭНТ І МАТЭРЫЯЛЫ, ШТО ЗМЯШЧАЮЦЦА Ў ІХ, ПАДАЮЦЦА НА ЎМОВАХ «ЯК ЁСЦЬ», БЕЗ ЯКІХ-НЕБУДЗЬ ГАРАНТЫЙ, ЯК ВЫЯЎНЫХ, ГЭТАК І ЯКІЯ РАЗУМЕЮЦЦА, З ВЫНЯТКАМ ВЫПАДКАЎ, КАЛІ ГЭТА ПРОСТА АГАДАНА Ў ПІСЬМОВАЙ ФОРМЕ ФЭНДАМАМ; (B) ФАНДОМ І ЯГО СЛУЖБОВЫЯ АСОБЫ, ДЫРЭКТАРЫ, ПРАЦАЎНІКІ, АКЦЫЯНЕРЫ, АГЕНТЫ, ЛІЦЭНЗІЯРЫ, СУБПАДРАДЧЫКІ, АФІЛЯВАНЫЯ АСОБЫ, ПАРТНЁРЫ І ДАСТАЎНІКІ («БАКІ ФАНДОМА») АДМАЎЛЯЮЦЦА АД УСІХ ІНШЫХ ГАРАНТЫЙ, АГАДАНЫХ ЗАКОНАМ, ВЫЯЎНЫХ ЦІ ЯКІЯ РАЗУМЕЮЦЦА, УЛУЧАЮЧЫ, АПРОЧ ІНШАГА, ЯКІЯ РАЗУМЕЮЦЦА ГАРАНТЫІ ТАВАРНАЙ ПРЫДАТНАСЦІ, ПРЫДАТНАСЦІ ДЛЯ ПЭЎНАЙ МЭТЫ, ПРАЎНАГА ТЫТУЛА І НЕПАРУШЭННІ МАЕ РАЦЫЮ ЎЛАСНАСЦІ НА ПАСЛУГІ, УЛУЧАЮЧЫ ЛЮБУЮ ІНФАРМАЦЫЮ, КАНТЭНТ ЦІ МАТЭРЫЯЛЫ, ЯКІЯ ЗМЯШЧАЮЦЦА Ў ІМ; (C) НІВОДНАЯ З БАКОЎ ФАНДОМА НЕ ЗАЯЎЛЯЕ І НЕ ГАРАНТУЕ, ШТО КАНТЭНТ ЦІ МАТЭРЫЯЛЫ, што ЗМЯШЧАЮЦЦА Ў СЭРВІСЕ, З'ЯЎЛЯЮЦЦА ДАКЛАДНЫМІ, ПОЎНЫМІ, НАДЗЕЙНЫМІ, АКТУАЛЬНЫМІ І НЕ ЎТРЫМВАЮЦЬ АБМЫЛАЎ; І (D) НЯГЛЕДЗЯЧЫ НА ТОЕ, ШТО ФАНДОМ СПРАБУЕ ЗРАБІЦЬ ВАШ ДОСТУП І ВЫКАРЫСТАННЕ СЭРВІСУ БЯСПЕЧНЫМІ, НІВОДНАЯ З БАКОЎ ФАНДОМА НЕ ГАРАНТУЕ І НЕ РУЧАЕЦЦА ЗА ТОЕ, ШТО СЭРВІС ЦІ НАШ(І) СЕРВЕР(Ы) НЕ ЎТРЫМВАЮЦЬ ВІРУСАЎ ЦІ ІНШЫХ ШКОДНЫХ ПРАГРАМ. НІЯКІЯ РАДЫ ЦІ ІНФАРМАЦЫЯ, ЯК У ВУСНАЙ, ГЭТАК І Ў ПІСЬМОВАЙ ФОРМЕ, АТРЫМАНЫЯ ВАМІ АД ФАНДОМА ЦІ ПРАЗ СЭРВІС, НЕ ПАДАЮЦЬ НІЯКІХ ГАРАНТЫЙ, АПРОЧ ТЫХ, ЯКІЯ ПРОСТА ПАКАЗАНЫ Ў ДАДЗЕНЫМ ДАКУМЕНЦЕ. ФАНДОМ НЕ ГАРАНТУЕ І НЕ РУЧАЕЦЦА ЗА ВЫНІК, ЯКІ ВЫ АТРЫМАЕЦЕ ПРЫ ВЫКАРЫСТАННІ СЭРВІСУ.

Абмежаванне адказнасці

Ў МАКСІМАЛЬНА ДАПУШЧАЛЬНАЙ ДАСТАСОЎНЫМ ЗАКАНАДАЎСТВАМ СТУПЕНІ: (A) ФАНДОМ І БАКІ ФАНДОМА НІ ПРЫ ЯКІХ АКАЛІЧНАСЦЯХ НЕ НЯСУЦЬ АДКАЗНАСЦІ ПЕРАД ВАМІ ЗА ЛЮБАЙ ПРОСТАЙ, УСКОСНАЯ, ПАБОЧНАЯ ЦІ КОЖНАЯ ІНШАЯ ШКОДА (УЛУЧАЮЧЫ СТРАТУ ВЫКАРЫСТАННЯ, ВЫПУШЧАНУЮ ВЫГАДУ ЦІ СТРАТУ ДАДЗЕНЫХ), УЗНІКЛЫ Ў ВЫНІКУ ДЗЕЯННЯ КАНТРАКТА, ПАРУШЭННЯ ПРАВА (У ТЫМ ЛІКУ НЯДБАЛЬСТВА) ЦІ ПА ІНШЫХ ПРЫЧЫНАХ, ВЫНІКАЮЧЫМ ЦІ ЗЛУЧАНЫМ З ВЫКАРЫСТАННЕМ ЦІ НЕМАГЧЫМАСЦЮ ВЫКАРЫСТАННІ СЭРВІСУ, КАНТЭНТУ ЦІ МАТЭРЫЯЛАЎ, У ТЫМ ЛІКУ КОЖНАЯ ШКОДА ПА ПРЫЧЫНЕ ЦІ Ў ВЫНІКУ ДАВЕРУ ЎДЗЕЛЬНІКА ЯКОЙ-НЕБУДЗЬ ІНФАРМАЦЫІ, АТРЫМАНАЙ АД ФАНДОМА, ЦІ Ў ВЫНІКУ АБМЫЛАЎ, НЕДАГЛЯДАЎ, ПЕРАПЫНАЎ, ВЫДАЛЕННІ ФАЙЛАЎ ЦІ ЭЛЕКТРОННЫХ ЛІСТОЎ, ДЭФЕКТАЎ, ВІРУСАЎ, ЗАТРЫМАК У ПРАЦЫ ЦІ ПЕРАДАЧЫ ЦІ ЗБОЯЎ У ПРАЦЫ, ЯКІЯ ПАЎСТАЛІ Ў ВЫНІКУ СТЫХІЙНЫХ БЕДСТВАЎ, ЗБОЯЎ СУВЯЗІ, КРАДЗЯЖУ, ЗНІШЧЭННЯ ЦІ НЕСАНКЦЫЯНАВАНАГА ДОСТУПУ Да ЗАПІСАЎ, ПРАГРАМАМ ЦІ СЭРВІСАМ ФАНДОМА; І (B) НІ ПРЫ ЯКІХ АКАЛІЧНАСЦЯХ СУКУПНАЯ АДКАЗНАСЦЬ ФАНДОМА, НЯХАЙ ГЭТА БУДЗЕ ПА КАНТРАКЦЕ, ГАРАНТЫІ, ПАРУШЭННЯХ ПРАВА (УЛУЧАЮЧЫ АКТЫЎНАЕ, ПАСІЎНАЕ ЦІ РАЗУМНАЕ НЯДБАЛЬСТВА), АДКАЗНАСЦІ ЗА ПРАДУКЦЫЮ, СТРОГАЙ АДКАЗНАСЦІ ЦІ Ў ІНШЫХ ВЫПАДКАХ, ВЫНІКАЮЧЫХ ЦІ ЗЛУЧАНЫХ З ВЫКАРЫСТАННЕМ ЦІ НЕМАГЧЫМАСЦЮ СКАРЫСТАЦЬ СЭРВІС, НЕ НАЛЕЖНАЯ ПЕРАВЫШАЦЬ ВЫПЛАЧАНУЮ ВАМІ СУМУ, КАЛІ ТАКАЯ ЁСЦЬ, ЗА ДОСТУП ДА СЭРВІСУ ЦЯГАМ ДВАНАЦЦАЦІ (12) МЕСЯЦАЎ, НАЎПРОСТА ПАПЯРЭДНІХ ДАЦЕ ПАДАННІ ПРЭТЭНЗІІ, ЦІ СТА ДАЛЯРАЎ, У ЗАЛЕЖНАСЦІ АД ТАГО, ЯКАЯ З ІХ БОЛЬШ.

Мы ні ў якім разе не выключаем і не абмяжоўваем нашу адказнасць перад вамі ў тых выпадках, калі гэта з'яўляецца незаконным.

ВЫ ПРЫЗНАЕЦЕ І ЗГАДЖАЕЦЕСЯ, ШТО ФАНДОМ ПРАПАНАВАЎ СЭРВІС, МАТЭРЫЯЛЫ, КАНТЭНТ І ІНШУЮ ІНФАРМАЦЫЮ, УСТАЛЁЎВАЎ СВАЕ ЦЭНЫ І ЎСТУПАЎ У САПРАЎДНЫЯ ЎМОВЫ ВЫКАРЫСТАННЯ З УЛІКАМ АДМОВЫ АД ВЫКЛАДЗЕНЫХ ТУТ ГАРАНТЫЙ І АБМЕЖАВАННЯ АДКАЗНАСЦІ, ШТО АДМОВА АД ГАРАНТЫЙ І АБМЕЖАВАННЕ АДКАЗНАСЦІ, ВЫКЛАДЗЕНЫЯ ТУТ, АДЛЮСТРОЎВАЮЦЬ РАЗУМНАЕ І СПРАВЯДЛІВАЕ РАЗМЕРКАВАННЕ РЫЗЫКІ ПАМІЖ ВАМІ І ФАНДОМАМ, І ШТО АДМОВА АД ГАРАНТЫЙ І АБМЕЖАВАННЕ АДКАЗНАСЦІ, ВЫКЛАДЗЕНЫЯ ТУТ, З'ЯЎЛЯЮЦЦА ПАДСТАВАЙ ДЛЯ ЎГОДЫ ПАМІЖ ВАМІ І ФАНДОМАМ. ФАНДОМ НЕ ЗМОГ БЫ ПАДАЦЬ ВАМ СЭРВІС НА ЭКАНАМІЧНА АБГРУНТАВАНЫМ ГРУНЦЕ БЕЗ ДАДЗЕНЫХ АБМЕЖАВАННЯЎ.

ВЫ І ФАНДОМ ЗГАДЖАЕЦЕСЯ, ШТО КОЖНЫ ПАЗОЎ, ШТО ВЫЦЯКАЕ З ЦІ ЗЛУЧАНЫ З СЭРВІСАМ, ПАВІНЕН ПАДАВАЦЦА ЦЯГАМ АДНАГО (1) ГАДЫ З МОМАНТУ ЎЗНІКНЕННІ ПАДСТАВЫ ДЛЯ ПАЗОВУ. У АДВАРОТНЫМ ВЫПАДКУ ТАКАЯ ПАДСТАВА ДЛЯ ПАЗОВУ ВЫКЛЮЧАЕЦЦА НАЗАЎЖДЫ.

Вызваленне ад адказнасці

Вы згаджаецеся вызваліць, абароніць і ахаваць Фандом, яго афіляваныя кампаніі, падраднікаў, супрацоўнікаў, агентаў і пабочных дастаўнікоў, ліцэнзіяраў і партнёраў ад любых прэтэнзій, страт, страт, абавязанняў, улучаючы судовыя выдаткі і выдаткі, узніклыя ў выніку выкарыстанні ці няпраўнага выкарыстання Сэрвісу, месцаванні, захоўванні ці перадачы праз Сэрвіс вамі любага карыстацкага кантэнту, парушэнні вамі мае рацыю любай трэцяй бакі, любага парушэння вамі сапраўдных Умоў выкарыстанні ці любага парушэння заяў і гарантый, зробленых вамі ў сапраўдным дакуменце. Фандом пакідае за сабой права за ваш рахунак узяць на сябе вылучную абарону і кантроль над любай прэтэнзіяй, па якой вы абавязаны бараніць Фандом, і вы згаджаецеся супрацоўнічаць з Фандомам у абароне гэтых прэтэнзій. Фандом прыкладзе ўсе разумныя высілкі, каб апавясціць вас пра любую падобную прэтэнзію, пазоў ці судовы разбор, як толькі яму стане пра яе вядома. Вышэйпаказаная кампенсацыя складаецца з, у тым ліку любыя прэтэнзіі, страты, шкода, абавязанні, улучаючы судовыя выдаткі і выдаткі, што ўзнікаюць у звязку з вашымі Промаакцыямі ці карыстацкім кантэнтам.

Дастасоўнае заканадаўства, тэрытарыяльная падсуднасць і юрысдыкцыя

Ў максімальна дапушчальнай дастасоўным заканадаўствам ступені сапраўдныя Ўмовы выкарыстання, а таксама любыя спрэчкі, якія могуць паўстаць паміж вамі і Кампаніяй ці любым з нашых афіляваных твараў, рэгулююцца законамі штата Каліфорнія, незалежна ад прынцыпаў калізійнага права. У максімальна дапушчальнай дастасоўным заканадаўствам ступені вы згаджаецеся не пачынаць і не ўжыццяўляць судовыя пераследы, злучаныя з вашым выкарыстаннем Сэрвісу, у рамках іншай тэрытарыяльнай падсуднасці, апроч суднаў штата і федэральных суднаў Каліфорніі. Вы адмаўляецеся ад усіх сродкаў абароны ў звязку з нябытнасцю персанальнай юрысдыкцыі і нязручным месцам разгляду справы ў суднах штата і федэральных суднах Каліфорніі.

Іншыя ўмовы

Калі пераклад сапраўдных Умоў выкарыстання супярэчыць версіі на ангельскай мове, то версія на ангельскай мове мае пераважную юрыдычную сілу.

Калі Кампанія не ўжыццяўляе ці не ўжывае свае правы, сродкі праўнай абароны ці становішча сапраўдных Умоў выкарыстанні, гэта не азначае і не будзе азначаць, што Кампанія адмаўляецца ад такога права ці становішча ў дадзеным пэўным ці любым іншым выпадку.

Калі якая-небудзь частка сапраўднага Пагаднення з'яўляецца ці робіцца несапраўднай, няпраўнай ці не мелай законнай моці, яна лічыцца выдаленай. Пры гэтым астатнія становішчы сапраўднага Пагаднення працягваюць дзеяць і не губляюць законнай моці.

Сапраўдныя Ўмовы выкарыстання, а таксама любыя правы і ліцэнзіі, пададзеныя ў адпаведнасці з імі, не падлягаюць перадачы ці перасаступцы вамі, але могуць быць саступлены Фандомам без абмежаванняў. Любая спроба перасаступкі ў парушэнне сапраўдных Умоў выкарыстання будзе лічыцца несапраўднай.

Умовы выкарыстання разам з Умовамі продажу, Палітыкай прыватнасці і Правіламі з'яўляюцца поўным пагадненнем паміж вамі і Фандомам у дачыненні прадмета сапраўднага дакумента і не будуць зменены, апроч як у пісьмовай форме, падпісанай ці іншым выявай узгодненай абодвума бакамі, ці ў выніку змены Фандомам дадзеных Умоў выкарыстання ці Правілаў, як паказана ў Артыкуле 6 вышэй.